keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Vuosisadan rakkauden saapumisilmoitus

Hiljaisuudesta varmaan arvaattekin, mitä täällä on tapahtunut, eli se vääjäämätön. <3

Toivottavasti ette ole olleet huolissanne hiljaisuuden pitkittyessä. Meillä on kaikki hyvin.

H syntyi perjantaina 5.5. iltapäivällä. Sukupuoleksi kirjattiin tyttö.

H on maailman kaunein, ihanin ja ihmeellisin. Minä olen käsittämättömän rakkauden, hormoneiden ja kovan univelan höpsäyttämä. Pääsimme sairaalasta kotiin vasta eilen; kertoilen synnytyksestä ja sairaalaseikkailusta toiste lisää. H voi hyvin, ja minäkin kaiken muun paitsi univelkani osalta. 

Hän on kaunis, kaunis, kaunis. Hän on pieni nöpö, myty, kulta. Hän on ihmeellinen rakkaani. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  

Hänellä on minun sormeni ja kuulemma myös varpaani. Hän on liikkuvainen kuten kohdussakin; osaston kätilö pani merkille, että hän liikuttaa kehoaan hyvin paljon sekä valveilla että unessa. Saattaa kuulemma lähteä aikaisin ryömimään. Samalla hän on kuitenkin rauhallinen; hän ei yleensä itke. Vaikka itkisikin, hänellä on hyvin suloinen ääni. Jos hän ei ole syömäpuuhissa tai nuku, hän vain katselee. Hän säpsähtelee joitakin kovia ääniä samaan tapaan kuin kohdussa. Äkkinäisiä kosketuksia hän säpsähtelee myös. 

Hän on jo nyt erilainen kuin vastasyntyneenä. Hän on alkanut kohdistaa katsetta, selvästi tuijotella keskittyneenä kun vaikkapa sytytän huoneeseen valot. Hän on tukevoitunut ja pehmentynyt. Hän on alkanut itkeskellä hiukan aiempaa enemmän syömisen yhteydessä. Ekat päivät (tai siis yöt) hän lähinnä röhki rintaa hamutessaan kuin pieni possu, mikä oli maailman suloisinta! Hänen pienten silmiensä killittävä katse yöimetyksellä on maailman suloisinta. 

Eilen mietin: Minulla on se mitä kaikkein eniten haluan, se on minulla kaiken aikaa, sylissä ja vieressä ja käsillä. Eikä se ole menossa pois! Juuri nyt lepäilen sängynpäätyä vasten, ihokkain H:n kanssa peiton alla. Hän lienee heräilemässä, kohta syödään. Sen jälkeen minäkin toivottavasti nukun. 

Minulla on epäuskoinen, elämän tarkoituksen löytänyt olo.

Itken koko ajan. 

Tässä, tässä hetkessä ja tässä sängyllämme nyt, on kaikki. <3 

19 kommenttia:

  1. Maailma antaa kauneintaan <3 Tuhannesti onnea äidille ja tyttärelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 <3 <3 <3 <3 Voi itku, itken varmasti joka kommentille!

      Poista
  2. Ihanaa! Olen ajatellut teitä molempia viime päivinä ja toivonut että kaikki on teillä hyvin. Ilmeisesti on niin hyvin kuin vain voi olla! <3 Onnea! :D

    VastaaPoista
  3. Toi. On. Niin. IHANAAA!!! <33 menikö synnytys hyvin? NAUTI <3

    VastaaPoista
  4. Voi ihanaa <3 Onnea ihan koko sydämestäni! Voin vaan kuvitella tuon onnen ja rakkauden määrän :) Olet elämäsi suurimman ihmeen ansainnut <3

    VastaaPoista
  5. Voi ei... Miksen mä muistanut käydä täällä eilen iltapäivällä/illalla :-( Hassu pettymys tuli tästä, etten ollut ns. oikeaan aikaan oikeassa paikassa eli ensimmäisten joukossa lukemassa uutista :-D Onnea tuhannesti! Mä olen vähän puulla päähän lyöty. Tyttö... Jossain vaiheessa ajattelin, että tyttö olisi tulossa, mutta enemmän epäilin poikaa.

    Tuntui jänskältä lukea, että "nyt on kaikki" ja "Minulla on epäuskoinen, elämän tarkoituksen löytänyt olo". Olen monesti miettinyt tuota kuvaustasi: "Palava lapsenkaipuu hallinnut elämää jo vuosikymmenen." Nyt vauva on vihdoin sylissä <3 Nauti!

    VastaaPoista
  6. Osuiko se sun oma aavistus kirjatusta sukupuolesta oikeaan? Onnea onnea pienestä murusesta!<3

    VastaaPoista
  7. Pe 5.5 oli mieletön päivä, myös täällä! Mutta paljon onnea sinulle ja pikkuiselle H:lle.

    VastaaPoista
  8. Tuhannesti onnea! Minun pieni, tai nyt jo aika iso, tyttäreni syntyi 5.5. vuosi sitten. Nyt hän jo ottaa ensimmäisiä askeleitaan. Niin se aika vaan kuluu.:)

    VastaaPoista
  9. Oikein paljon onnea ja hyvää ensimmäistä äitienpäivää. ❤��
    Kirjoittele miten synnytys meni. ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jep, kirjoittelen myöhemmin kunhan on jossain vaiheessa jaksamista siihen. :)

      Poista
  10. Valtavasti onnea! Hyvää äitienpäivää <3 <3 <3 Hän on varmasti uskomattoman kaunis ja täydellinen.

    VastaaPoista